loading...
جدیدترین اخبارلیگ برتر + استقلال و پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
انجمن استقلالي هاي باغيرت 4 1267 baharmajd
بیو گرافی سید مهدی رحمتی 3 4279 mosii
عكس لو رفته از بازيكنان استقلال 11 6225 danist76
بازداشت یک مدیرعامل لیگ برتری در ارتباط با اختلاس 3000 میلیاردی 0 960 soshiana
فردوسی پور:از دیشب در شوک هستم و نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی رخ داد 0 1210 soshiana
چرا برنامه 90 قطع شد؟! 0 1010 soshiana
آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان دکتر رضایی 0 954 soshiana
برد پیشکسوتان استقلال در مصاف با ستارگان جام جهانی98 0 896 soshiana
عمران زاده:مجیدی گل میزند و ما برنده دربی میشویم 0 1110 soshiana
مجتبی جباری هافبک قدرتمند استقلال:نمیتوان تیمی را از پیش برنده دانست 0 856 soshiana
کاپیتان اسبق استقلال:از فاصله 35 متری از روی ضربه ایستگاهی به پرسپولیس گل زدم . 0 934 soshiana
ادمونداختر:گل به عابدزاده در سال 73حلاوت خاصی داشت! 0 815 soshiana
کریمی:استقلال و پرسپولیس رقیبند نه دشمن/حساسیت دربی 5 الی 10 دقیقه است 0 805 soshiana
استیلی مگر می‌داند که قرار است در دربی پنالتی بگیرند! 0 437 soshiana
محسن قهرمانى به عنوان داور دربى معرفى شد 0 506 soshiana
هافبک مصدوم پرسپولیس دربی 71 را از دست داد 0 478 soshiana
فتح‌ا...زاده: پرسپولیس نصف استقلال هم امتیاز ندارد! 0 461 soshiana
حوار محمد: مطمئنم استقلال داربی را راحت می‌برد 0 886 soshiana
قلعه نویى: استقلال مى تواند برنده دربی 71 باشد 0 513 soshiana
روشن: استقلال ۲ بر یک دربى را مى برد 0 417 soshiana
محمدعلي بازدید : 2175 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
تاج خواستار بررسی جدی اشتباهات داوران در لیگ برتر فوتبال شد
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با توجه به بروز برخی اشتباهات تاثیر گذار داوران در مسابقه های لیگ برتر باشگاه های ایران از نایب رییس این کمیته خواست این موارد را به صورت جدی بررسی کند.
  • "مهدی تاج" قضاوت را یکی از حساس ترین و سخت ترین مشاغل جهان دانست و اظهار داشت: به همین دلیل برای قاضی، شان و منزلت خاصی قائل می شوند و برای رای او احترام خاصی قائل هستند.
    نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود: متاسفانه در فوتبال مشکلاتی وجود دارد، به عنوان مثال در یک مسابقه فوتبال رقابت تنگاتنگی وجود دارد و به طور حتم یک طرف برنده و طرف دیگر بازنده است اما گاهی اوقات طرف بازنده، داور و قاضی را طرفدار برنده می بیند و تنها علت شکست را در داوری خلاصه می کند.
    تاج ادامه داد: البته به این نکته هم معتقدم که داوران باید با دقت بیشتری داشته باشند و اشتباهات تاثیر گذار آنها کمتر شود، همچنین داوران با تجربه نباید به اعتماد تجربه خود سوت بزنند و باید در همه صحنه ها حاضر باشند و با دویدن بیشتر، کمتر دچار اشکال شوند.
    رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با مقایسه قضاوت داور فوتبال و قاضی دادگستری گفت: قاضی دادگستری فرصت بررسی و مطالعه را برای یک حکم دارد اما قاضی میدان در کمتر از چند ثانیه باید در خصوص یک صحنه تصمیم خود را اعلام کند.
    تاج افزود: امروزه به لطف رسانه های فراگیر و عمومی، طرفداران، اشتباه داوری را می بینند و داوران به لحاظ همین مسائل سخت در فشار افکار عمومی قرار می گیرند که ممکن است، همین فشار در قضاوت آینده داور هم موثر باشد.
    رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ادامه داد: این فشارها سبب می شود داور از ترس اشتباه نکردن به اشتباه بیفتد، در حالیکه در هیچ جای دنیا، داور با هر تصمیمی اینگونه مورد اعتراض قرار نمی گیرد و در زمین بازی هر سوتی که زده می شود عدم رضایت خود را از تصمیم داوری اعلام نمی کنند.
    وی گفت: وظیفه کمیته داوران فدراسیون فوتبال سیاست گذاری و پشتیبانی از داوری است که افزایش 100 در صدی حقوق داوران، کمک داوران و ناظر داوری در این راستا صورت گرفته است.
    وی ادامه داد: البته وظیفه دپارتمان داوری کنترل و نظارت به عملکرد داوری است و چیدمان داوری باید به نحو احسن انجام گیرد که در آینده به کاهش اعتراضات داوری مواجه شویم.
    رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ضمن قدردانی از زحمات قشر زحمتکش و دلسوز داوری، از "حسین عسگری" به عنوان مسئول دپارتمان داوری انتظار دارم که با برگزاری نشست توجیهی با داوران سعی در رفع نواقص داوری کند./ش
محمدعلي بازدید : 3265 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
مولایى: ۹۰ درصد مصدومیت بازیکنان به خاطر برنامه لیگ است

محمد مولایى، مربى بدنساز استقلال با اشاره به مصدومیت هاى پى در پى بازیکنان استقلال اظهار داشت: با برنامه ریزى سازمان لیگ ۳ تیم لیگ برترى نابود شدند. کجاى دنیا تیم ها نمى توانند در بین ۲ نیم فصل استراحت کنند؟وى افزود: عزیز محمدى که زحمات زیادى هم کشیده مدام مى گوید باید حرفه اى شویم و مثل اروپایى ها کار کنیم. حتى بارسلونا با آن همه فشردگى مسابقات و داشتن بازیکنان در تیم ملى در بین ۲ نیم فصل تور آسیایى خود را برگزار کرد.مربى استقلال خاطرنشان کرد: آقایان با آن همه سر و صدا دربى جام حذفى را برگزار کردند و گفتند مى خواهیم پرونده این جام را هر چه سریع تر ببندیم اما فینال این مسابقات را به آخر سال موکول کرده اند. ۳ تیم استقلال، مس کرمان و شاهین بدون هیچ استراحتى دور برگشت لیگ را آغاز کردند اما چه کسى جوابگوى نابودى این ۳ تیم است؟مولایى گفت: در روزهایى که مى توانستیم براى بازیکنان ، ذخیره عضلانى بسازیم و یک موتور دوم براى آنها آماده کنیم در دربى جام حذفى به میدان رفتیم در حالى که اصلا قرار نبود این جام این قدر طولانى شود.وى با اشاره به مصدومیت جبارى گفت: این بازیکن ۲ سال بود که به این فشردگى بازى نمى کرد و احتیاج به بازسازى بدنى در بین دو نیم فصل داشت اما تنها ۳ روز استراحت کرد و حاصل آن هم مصدومیتش بود. ۹۰ درصد مصدومیت بازیکنان به خاطر فشردگى بازى هاى لیگ است که صداى همه را درآورده است. برنامه استقلال تنها ریکاورى تمرین سبک و حضور در اردو است. نه مى توان کار تاکتیکى انجام داد و نه فرصتى براى بازسازى بدنى وجود دارد.

محمدعلي بازدید : 2146 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
کوئیروش: بعد از پایان لیگ، ۱۵ روز به بازیکنان استراحت مى دهم


کارلوس کوئیروش سرمربى تیم ملى فوتبال ایران با حضور در مجموعه آزادى به سوارکارى و تفریح پرداخت.وى که چندى پیش براى تفریح به سالن تیراندازى مجموعه ورزشى آزادى رفته بود دیروز به همراه همسرش به پیست سوارکارى این مجموعه رفت و ساعاتى را در آنجا پشت سر گذاشت.
سرمربى تیم ملى فوتبال ایران در این خصوص گفت: به اینجا مى آیم تا آرامش پیدا کنم اما تیم را اصلاً به این مکان نمى آورم چون خطرناک است! هرچند این رشته ورزش خوبى است اما از مسئولان خواستم اسبى آرام را در اختیارم قرار دهند که مشکلى به وجود نیاید.

کوئیروش که به همراه درویشى رئیس مجموعه آزادى در پیست سوارکارى حضور پیدا کرده بود از اطرافیانش تاریخ دقیق پایان لیگ را پرسید و گفت: مى خواهم بعد از پایان لیگ ۱۵ روز به بازیکنان کارى نداشته باشم تا آنها استراحت کنند و فقط یک جلسه تمرین در زمین اصلى ورزشگاه آزادى برگزار مى کنم. از مسئولان این ورزشگاه مى خواهم زمین را در اختیار هیچ تیمى قرار ندهند تا به آن آسیب نرسد.این مربى پرتغالى که از حضور در پیست اسب سوارى ابراز رضایت مى کرد با خنده گفت: اگر کفاشیان ببیند که من اینجا آمده ام و اسب سوارى مى کنم حتما مى پرسد که آمده ام با تیم ملى کار کنم یا به تفریح بپردازم!کوئیروش در پایان از رئیس مجموعه آزادى تشکر کرد و گفت: از درویشى ممنون هستم که برایم برنامه تفریحى در نظر گرفته چون من فرصتى براى گشت وگذار ندارم.در پایان تندیسى از طرف فدراسیون سوارکارى به کارلوس کوئیروش اهدا شد.

محمدعلي بازدید : 2428 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
پلی آف لیگ قهرمانان آسیا استقلال ـ ذوب آهن، نبردی تمام ایرانی
استقلال و ذوب آهن روز جمعه یک نبرد تمام ایرانی را در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهند تا تنها یک تیم از ایران شانس صعود به مرحله گروهی این جام را داشته باشد.
فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته شروع می‌شود، چرا که دو نماینده ایران برای صعود به مرحله گروهی باید با یکدیگر رقابت‌ کنند.
پس از آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلایل مختلف سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را از چهار تیم به دو سهمیه قطعی و دو سهمیه مشروط (پلی‌آف) کاهش داد، تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر در فصل گذشته مجبور شدند برای صعود به دور گروهی ابتدا در بازی‌های پلی‌آف شرکت کنند و از بدشانسی محض فوتبال ایران استقلال و ذوب آهن در نخستین گام به یکدیگر خوردند تا ایران امسال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حداکثر سه نماینده داشته باشد.
آبی‌های تهران که داربی هفتاد و چهار را با یک شکست تراژیک پشت سر گذاشتند، در دیدار بعدی خود مقابل سایپا هم موفق به پیروزی نشدند تا نگرانی‌های هوادارانشان برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از قبل شود. استقلالی‌ها که هنوز آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، باید به امید حمایت هوادارانشان و بازی در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن بروند. پرویز مظلومی سرمربی استقلال که در تازه‌ترین صحبت‌هایش به یک مربی دیگر با کنایه‌های زیاد حمله کرده، شاید این روزها تمرکز همیشگی را در تیمش نداشته باشد.
در آن سوی میدان ذوب آهنی قرار دارد که یکی از بدترین فصل‌های خود را در چند سال گذشته تجربه کرده است. البته شاگردان ابراهیم زاده در دو، سه هفته‌ اخیر کمی وضعیت خود را بهتر کرده‌اند، اما باز هم به نقطه‌ای نرسیده‌اند که مورد انتظار هوادارانشان است. نایب قهرمان دو فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل هواداران استقلال به تجربه بازیکنانش اتکا کند. روز جمعه شاهد یک نبرد تمام ایرانی برای صعود به مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود که پیروز آن باید به مصاف الاتفاق عربستان برود.
شاید استقلالی‌ها آرزو می‌کردند در یکی از هفته‌های نیم فصل نخست که هم فرهاد مجیدی و هم جباری و تیموریان را در اختیار داشتند، گام به این بازی مهم می‌گذاشتند، اما در حال حاضر آبی‌های پایتخت نه تنها این بازیکنان را در اختیار ندارند، بلکه داربی را هم واگذار کرده‌اند و در تهران هم برابر سایپا متوقف شده‌اند.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن روز جمعه ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
برنده این دیدار 29 بهمن میزبان الاتفاق عربستان خواهد بود./ش
محمدعلي بازدید : 1996 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

گزارش و حواشی تمرین امروز استقلال

تمرین ظهر امروز استقلال در حالی که قرار بود در ورزشگاه دستگردی دنبال شود، به دلیل بارش شدید برف و «روپوش» کشیدن روی زمین چمن به کمپ تمرینی تیم‌های ملی انتقال پیدا کرد

تمرین ظهر امروز استقلال در حالی که قرار بود در ورزشگاه دستگردی دنبال شود، به دلیل بارش شدید برف و «روپوش» کشیدن روی زمین چمن به کمپ تمرینی تیم‌های ملی انتقال پیدا کرد.
*بازیکنان، با لباس‌های گرم و بسیار پوشیده، در این تمرین حاضر شده بودند.
*پرویز مظلومی پیش از شروع تمرین در جمع بازیکنانش از اهمیت بازی مقابل ذوب‌آهن صحبت کرد و اینکه در بازی روز جمعه محکوم و مجبور به پیروزی هستند.
*مجتبی جباری و میلاد میداودی که به تازگی مصدوم‌شده در این تمرین حضور نداشتند.
*جواد زرینچه و شاهرخ بیانی از جمله حاضران تمرین بودند.
*تمرینات تیم استقلال روی زمین چمن مصنوعی پوشیده از برف کمپ تیم‌ملی و زیرنظر کادر فنی پیگیری شد.
*بازیکنان پس از اتمام تمرین، برای صرف ناهار راهی هتل المپیک شدند.

محمدعلي بازدید : 1875 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
حضور ناظر بازی جمعه در باشگاه استقلال

کمل توکابایف، ناظر قرقیزستانی بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز در محل باشگاه استقلال حضور پیدا کرد.
نماینده AFC در جلسه‌ای با حضور منصورپورحیدری، سرپرست تیم و علی امیری، معاون باشگاه نیز شرکت کرد.

محمدعلي بازدید : 282 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
اگر استقلال نتیجه نگیرد، موفقیت فردی برایم جذاب نیست
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ما در هر دو بازی آخرمان مقابل پرسپولیس و سایپا شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه اسیر اتفاقات و حوادث فوتبال شدیم تا 5 امتیاز از این دو بازی را از دست بدهیم.
فریدون زندی گفت: متاسفانه حالا موقعیتمان در صدر جدول متزلزل شده است.
وی افزود: در این یکی دو روزه سعی کردیم ذهنمان را از لیگ آزاد کنیم و به بازی با ذوب آهن فکر کنیم تا بتوانیم از اولین مرحله به سلامت گذشته و به لیگ قهرمانان که به ناحق از آن دور شدیم، نزدیک تر شویم.
زندی در خصوص گل های قشنگی که به پرسپولیس و سایپا زد، گفت: من از دور ضربات خوبی به سمت دروازه می زنم. چه ایستگاهی و چه در جریان بازی. در این دو بازی شانس هم آوردم و خدا هم کمک کرد. ولی چه فایده که در هیچ کدام از این دو بازی ما برنده نبودیم.
وی در خاتمه تاکید کرد: در هر صورت امیدوارم که تیم استقلال نتیجه بگیرد چرا که نتیجه گیری و موفقیت فردی برای من در صورتی که تیمم نتیجه نگیرد هیچ جذابیتی ندارد./ش
محمدعلي بازدید : 1976 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
اعتراف عجیب شاهرخ بیانی: دل مجیدی با استقلال نبود !!!
مجیدی دلش با تیم نبود. یک روز مشکل خانواده و دخترش بهانه بود، روز دیگر مشکلات مالی‌اش را بهانه می‌کرد، اما حرف این است که مجیدی دیگر دلش با استقلال نبود

شاهرخ بیانی، آنالیزور تیم استقلال در گفت‌وگویی مفصل با روزنامه اعتماد، پیرامون وضعیت استقلال حرف زده و به یک سلسله پرسش‌ها پاسخ داده. اعتماد، ضمن اشاره به ملی‌پوش بودن شاهرخ بیانی و با یادآوری موقعیت امروزی او در تیم استقلال گفت‌وگویش را اینچنین آغاز می‌کند.

*شکست باورنکردنی‌ برای استقلالی‌ها بود. استقلالی‌ها هم مغرورانه در بازی برده به توپ ضربه می‌زدند، چرا این اتفاق افتاد؟
استقلالی‌ها زمانی که با دو گل از حریف جلو افتادند، کار را تمام شده دیدند. آنها فکر کردند بازی تمام شده و دچار غرور شدند و اصلا بازی را رها کردند. تمام مربیان بزرگ دنیا همواره اعتقاد دارند بازیکنان باید بدانند حتی زمانی که بازی را برده‌اند تا دقیقه 90 همیشه یک گل عقب هستند. ما نتوانستیم این را به بازیکنان‌مان تفهیم کنیم. بچه‌های ما پس از زدن دو گل دچار غرور کاذب شدند و دفاع کردن را فراموش کردند و نتیجه هم چنان شد که دیدید.
*تعویض‌های دنیزلی به خوبی جواب داد. مخصوصا آمدن مهدوی‌کیا؟
یکی از مهم‌ترین اشتباهات بچه‌ها این بود که به طور کلی مهدوی‌کیا و توانمندی‌هایش را فراموش کردند. مهدوی‌کیا بازیکن با تجربه‌ای است. خوب ضربه می‌زند، سانترهای او فوق‌العاده است و دنیزلی با آوردن او به زمین تصمیم درستی گرفت و دیدیم که چه اندازه هم برای این بازی موثر بود و پس از گل اول پرسپولیس که توسط ایمون زاید در دقیقه 82 به ثمر رسید، یک دقیقه بعد روی سانتر مهدوی‌کیا همین بازیکن ایرلندی- لیبیایی با ضربه سر گل دوم خود را به ثمر رساند. تاریخ را که نگاه کنید، می‌بینید همواره حضور بازیکنان قدیمی و باتجربه کارساز بوده است و اینکه بچه‌های ما این بازیکن را کاملا نادیده گرفتند و مهدوی‌کیا را یارگیری نکردند، جای سوال دارد.
*با توجه به حساسیت این دیدار، چرا از حضور افراد باتجربه استفاده نکردید؟
دست ما خالی بود. حتی نیمکت‌مان هم ضعیف بود و بازیکنان اصلی ما حضور نداشتند. ما با بچه‌های بسیار خوب و توانمند اما کم‌تجربه و بی‌تجربه بازی را هدایت می‌کردیم و به طور کلی دستمان بسته بود که اگر چنین نبود نتیجه‌ای باورنکردنی رقم می‌زدیم.
*بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
استقلال بازی خوبی را شروع کرد، روند خوبی هم داشت. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. به ویژه در نیمه دوم که دروازه‌های دو تیم چندین‌بار با خطرات جدی مواجه شد، اما با آمدن ایمون زاید و مهدوی‌کیا در دقیقه 56 بازی تغییر کرد و همان‌طور که دیدیم سهل‌انگاری بچه‌های ما در عدم توجه به این دو بازیکن سبب شد ناباورانه بازی به نفع آنها تمام شود. البته ما روی زاید، این بازیکن ایرلندی- لیبیایی هم اصلا شناخت نداشته‌ایم، چرا که تا به حال بازی او را ندیده بودیم. بازی خوب این بازیکن حتی دنیزلی را هم شوکه کرد. البته نباید این را هم نادیده بگیریم که بچه‌های ما تجربه قبلی نداشتند. شریفات، حنیف و... سابقه بازی در مقابل پرسپولیس را نداشتند و غیر از امیرآبادی بازیکن باتجربه‌ای وجود نداشت. بی‌شک اگر یک بازیکن مثل آندو، جباری یا خسرو حیدری بود ما چنین نتیجه‌ای را کسب نمی‌کردیم.
*به نظر شما باید دنبال مقصر گشت؟
به دنبال مقصر گشتن دردی دوا نمی‌کند. مظلومی مربی منحصر به فردی است. در این بازی واقعا دست‌مان خالی بود و در شرایطی که نیاز بود در خط میانی دست به تعویض بزند، بازیکنی نداشت که تعویض کند. البته بچه‌ها هم خوب بازی کردند و حتی بازی را دو بر صفر به نفع خود کردند اما خب بی‌تجربه بودن بازیکنان سبب شد نتیجه تغییر کند. مهم این است که از چنین اتفاقاتی باید تجربه کسب کرد.
*چرا وضع استقلال اینگونه شده؟
مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان، از دست دادن فرهاد مجیدی، خستگی مفرط بچه‌ها، عدم استراحت و ریکاوری و آماده نبودن بازیکنان جدید و خارجی تیم همه دست به دست هم داد و شرایط به گونه‌ای شد که هم‌اکنون شاهدیم. در نیم‌فصل تیم تراکتورسازی اردویش را در ترکیه برگزار کرد، اما ما به خاطر جام‌حذفی این امکان را نداشتیم. بازیکنان ما تنها سه روز زمان برای استراحت داشتند، این در حالی است که ما پارسال نیم‌فصل دوم به ترکیه رفتیم و وضع خوبی هم داشتیم. به نظرم با این شرایط نباید انتظار بیش از اینها داشت. از دست دادن فرهاد مجیدی برای ما مثل این است که مسی را از بارسلونا بگیرند. ما چهار روز یکبار بازی داشتیم. بازیکن‌ها یا آسیب‌دیده بودند یا بازیکنانی در اختیارمان بودند که کامل در تمرینات و اختیار مربی نبودند.
یک بازی در رشت داشتند، یک بازی در شیراز. با چنین وضعیتی که بازیکن در اختیار مربی نیست نمی‌توان به کسب نتایج خوب امیدوار بود. بازیکن خارجی آمده اما هنوز نتوانسته با شرایط تیم خود را هماهنگ کند. با این همه این وضع کاملا موقتی است. ما در ادامه نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.
*به نظر شما نتایج استقلال در این فصل به چه دلیل است؟ مدیریت فتح‌اله‌زاده، مربیگری مظلومی یا عدم‌حضور فرهاد مجیدی و...؟
فتح‌اله‌زاده مدیر کاربلدی است. صادقانه کار کرده و در مجموع هر زمانی که هر جایی حضور داشته، همه از او راضی بودند. مظلومی هم که زحمات بی‌دریغی برای تیم داشته. درباره مجیدی هم قبول دارم یک ضلع ارزشمند و مهم برای تیم بود. تأثیرگذاری او را که نمی‌توان منکر شد و بی‌شک جای خالی او در استقلال حس می‌شود، اما خب هیچ بازیکنی هم همیشه ماندگار نیست، ضمن اینکه میلاد میداودی، آرش، اسماعیل شریفات و... اینها همه یک مجیدی هستند. فقط زمان نیاز است که با وجود این افراد تیم به وضع بهتری برسد. ما به این بازیکنان امیدواریم.
*نقش میشائیل هنکه در نتایج استقلال چیست؟
هنکه مربی خوبی است. در بهترین تیم‌های دنیا از جمله بایرن‌مونیخ حضور داشته. تمریناتش به روز و مدرن است و به طور کلی اینکه از او راضی هستیم.
*تیم مظلومی بهتر است یا تیم قلعه‌نوعی؟
قیاس مع‌الفارق است. هرکدام از این آدم‌ها یک تاکتیک و ایده دارند. به نظر من هر دو، مربی خوبی هستند و همواره هم موفق بوده‌اند. در هر برهه‌ای از زمان که حضور داشتند تأثیرگذار بودند و بی‌انصافی است که این را نادیده بگیریم.
*علت رفتن فرهاد مجیدی از استقلال چه بود؟
مجیدی دلش با تیم نبود. یک روز مشکل خانواده و دخترش بهانه بود، روز دیگر مشکلات مالی‌اش را بهانه می‌کرد، اما حرف این است که مجیدی دیگر دلش با استقلال نبود. هیچ‌کس مقصر رفتن مجیدی نبود و نیست، نه پرویز مظلومی و نه فتح‌اله‌زاده و نه هیچ‌کس دیگر. واقعیت این است که بازیکنی که دلش با تیم نباشد را نمی‌شود به زور نگه داشت. مظلومی برای ماندن مجیدی تلاش کرد. نمی‌توانستیم به زور نگهش داریم. حتی پرویز مظلومی به او گفت فقط برای بازی‌ها بیا، اما قبول نکرد. به هرحال همه ما برای او به سبب شایستگی‌هایش همواره آرزومند روزهای خوب هستیم.
*مدیریت فتح‌اله‌زاده در استقلال چگونه است؟
فوق‌العاده است. صددرصد به تیم استقلال کمک می‌کند. هم سابقه کار دارد و هم اینکه پیشکسوت است./ش

محمدعلي بازدید : 2361 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
قلعه نویی : مظلومی و استقلالی ها از ذوب آهن ترسیده اند !

سرمربی تراکتورسازی  پس از برتری ۴ بر یک عصر امروز چهارشنبه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به سوالات خبرنگاران پاسخ درباره مظلومی و استقلال نیز پاسخ داد .
قلعه نویی گفت  : بعد از بلایی که در بازی با استقلال سرمان آوردند زمان می‌برد که به شرایط ایده‌آل بازگردیم اما خدا را شکر می‌کنم که با کمک بزرگترهای تیم خیلی زود به شرایط ایده‌آل بازگشتیم و خودمان را پیدا کردیم.

قلعه نویی در واکنش به اظهارات و کنایه‌های اخیر پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال به وی گفت: این چیز غیر عادی نیست! از روزی که مربیگری را آغاز کرده‌ام از این حمله‌ها زیاد دیده‌ام. امروز هم به دو دلیل جواب حرف‌های اخیر را نمی‌دهم؛ نخست احترامی که برای هواداران استقلال قائلم و اینکه آنها روز جمعه بازی حساسی را پیش رو دارند ترجیح می‌دهم سکوت کنم. علاوه بر این آقای فتح الله زاده نیز امروز با من تماس گرفت و خواست که اظهار نظری نکنم. به همین خاطر ترجیح می‌دهم فعلا پاسخی به صحبت‌های سرمربی استقلال ندهم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با خواندن این بیت شعر که “گر مرد ره عشقی، فکر بد نامی نکن”، خاطرنشان کرد: من یک سئوال از این آقایان دارم؛ چرا در روزهایی که می‌برند بردشان حاصل کارهای تاکتیکی بوده و روزی که می‌بازند پای مرا وسط می‌کشند؟ مگر من باید می‌رفتم و به زاید التماس می کردم که گل نزند؟! چطور زمانیکه رفتند فینال جام حذفی کارشان تاکتیکی بود اما امروز که باختند حرف از قلعه نویی می‌زنند. من به احترام هواداران و فتح الله‌زاده حرفی نمی‌زنم و قضاوت در این خصوص را به مردم و علاقمندان به تیم استقلال می‌سپارم. 

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ظاهرا آقایان می‌خواستند با طرح این مسائل در آستانه بازی روز جمعه به علاقه‌مندان استقلال انحراف فکری بدهند، ظاهرا آنها از بازی مقابل ذوب آهن ترسیده‌اند و یکسری چیزها مطرح کرده‌اند که فکرها منحرف شود. من به این مسائل توجهی ندارم، چرا که اعتقاد دارم خدا همه چیز را از انسان می‌گیرد به جز اعمالش را. در نهایت با همین اعمال است که آن دنیا از ما سئوال و جواب می کنند.

محمدعلي بازدید : 2012 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
روشن: دست‌های پشت پرده اول دامن مخترعانش را می‌گیرد
به مربیانی که عضو خانواده استقلال هستند توصیه می‌کنم دست از این خاله زنک بازی‌ها بردارند و به جای دعوا و حسادت به فکر این هوادارانی باشند که تا این حد صادقانه تیم محبوب خود را دوست دارند.
اظهارات امیر قلعه‌نویی علیه کادر فنی استقلال باعث شد که پرویز مظلومی روز گذشته از خجالت سرمربی تراکتورسازی دربیاید و پاسخ تندی را به وی بدهد.
حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دعوای این دو نفر به قانون می‌گوید: متاسفم که این دو نفر با یکدیگر بر سر یک سری از القاب و افتخارات دعوا دارند. یکی به دنبال سوبله چوبله شدن است و دیگری به دنبال ژنرالی. واقعا خدا به جوان‌های ما رحم کند که بزرگان فوتبال ما بر سر چنین مسایل بیهوده‌ای با یکدیگر دعوا دارند. حتی برای یک لحظه از خودشان نمی‌پرسند که حرف‌های تندی که علیه یکدیگر می‌زنند چه دردی را از این فوتبال دوا می‌کند و من خوشحالم که در چنین اوضاعی اصلا تیمی در این فوتبال ندارم و از بیرون گود به این آشفته بازار نگاه می‌کنم.
وی ادامه می‌دهد: به نظرم هر مربی باید یاد بگیرد که در دو برهه حرفی نزند. اول وقتی خیلی خوشحال است و در ثانی وقتی خیلی عصبانی است چون در چنین لحظاتی است که احتمال اشتباه کردن آن فرد بالا می‌رود. مثالش هم همین دعوای قلعه‌نویی و مظلومی است که علیه یکدیگر حرف زده‌اند.
روشن در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی شروع کننده این دعوا بوده است، اینگونه اظهار می‌کند: قلعه‌نویی نباید به خودش اجازه می‌داد در مورد کادر فنی تیم دیگری حرف بزند از طرفی من موافق جواب‌های مظلومی هم نیستم. در ضمن جز این نیست که خود تراکتورسازی بارها از اشتباهات داوری سود برده است. این استقلال نبود که حق تراکتورسازی را خورد اشتباه داوری بود. همان طور که پرسپولیس با برنده شدن در دربی 74 حق استقلال را نخورد چون این خود استقلال بود که مغرور شد و شکست خورد اما می‌خواهم بگویم این فوتبال پر از فراز و نشیب است. برنده دربی 74 دیروز در آزادی به فجر سپاسی باخت. خب فوتبال همین است. بنابراین باید از خودمان بپرسیم برای این فوتبال که بالا و پایین زیاد دارد ارزش دارد که اینچنین به جان یکدیگر بیفتیم؟
پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوی خود با قانون از اوضاع درونی باشگاه استقلال هم انتقاد می‌کند: در باشگاه استقلال یک نوع نابسامانی وجود دارد. کمیته‌های مختلف کاملا صوری هستند و به نظرم این اصلا اتفاق خوبی نیست چون در دراز مدت به استقلال آسیب‌های جدی وارد می‌کند.
روشن همچنین با اشاره به وظایف قلعه‌نویی و مظلومی تاکید می‌کند: امیر قلعه‌نویی و مظلومی با یکدیگر جنگ رکورد راه انداخته‌اند. در صورتی که اگر هر کدام از اینها برای استقلال افتخاری کسب کرده جز انجام وظیفه کار دیگری نکرده است. من به هر دوی اینها انتقاد دارم که این طور با یکدیگر وارد دعوا شده‌اند.
نظر شما درباره دست‌های پشت پرده‌ای که امیر قلعه‌نویی به طور مرتب درباره‌اش صحبت می‌کند چیست؟ روشن به این سئوال اینگونه پاسخ می‌دهد: اولین آسیب‌های دست‌های پشت پرده همیشه دامن آنهایی را می‌گیرد که خودشان زمانی در آن پشت پرده دستی بر آتش داشتند و مسایلی را ایجاد کرده‌اند. در واقع دست‌های پشت پرده اول دامن مخترعانش را می‌گیرد. در فوتبال ما دست‌های پشت پرده زیاد است از درون فدراسیون بگیرید تا خود باشگاه‌ها و دیگر بخش‌های این فوتبال در همه جا این دست‌ها وجود دارد اما من در مورد آنهایی که در مورد این دست‌ها حرف می‌زنند باید تاکید کنم که چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی!
این پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان می‌کند: به مربیانی که عضو خانواده استقلال هستند توصیه می‌کنم دست از این خاله زنک بازی‌ها بردارند و به جای دعوا و حسادت به فکر این هوادارانی باشند که تا این حد صادقانه تیم محبوب خود را دوست دارند./ش
محمدعلي بازدید : 2096 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
حمایت سایت حجازی از مظلومی و انتقاد از قلعه نویی !

پرویز مظلومی در گفتگوی اخیر خود با اشاره به عواملی که در تلاش هستند تا وی در استقلال موفق نباشد ،  برگی از تاریخ را ورق زد تا خاطرات تلخی که در دوران مربیگری ناصر حجازی در سال 86 اتفاق افتاد ، در اذهان تداعی گردد. مظلومی از عواملی سخن گفت که در طی این سالها مانعی برای موفقیت سایر مربیان حاضر در استقلال بودند تا یادآوری نماید که  پرچمداران دستهای پشت پرده که خود برای گمراه نمودن اذهان عمومی سعی در فرافکنی با استفاده از همین واژه را دارند ، جز به منافع شخصی در استقلال به چیز دیگری فکر نمی کنند.

با توجه به اشاره مظلومی به اتفاقات سال 86 در دوران مربیگری اسطوره استقلال ناصر حجازی بی مناسبت ندیدیم تا با مرور اجمالی به حوادث و اتفاقات آن دوران به آنچه امروز بعنوان خطر در کمین استقلال است ، بپردازیم.بعد از افتضاح معروف مدیریت لمپنی با ادبیات مختص بخود در دیر ارسال نمودن اسامی بازیکنان استقلال به کنفدراسیون آسیا که منجر به حذف این تیم از رقابتهای آسیایی گردید ، انتخاب ناصر حجازی با توجه به محبوبیت بالای وی در میان مردم بهترین اتفاق برای آرامش دوستداران استقلال بود.

حضور حجازی باعث شد تا فقط تمرینات استقلال در حضور جمعیت 3 هزار نفری برگزار شود اما این انتخاب از همان هفته های ابتدایی فصل نشان داد که فقط برای تسکین مقطعی هواداران است و هیات مدیره و مقامات ورزشی بالاتر قلبا هیچ تمایلی به این انتخاب نداشتند.جلسات هیات مدیره از همان هفته های آغازین نشان داد که فعالیت حجازی در استقلال دوام چندانی نخواهد داشت . حتی در همان هفته های ابتدایی از سازمان تربیت بدنی با مدیر عامل وقت تماسهایی گرفته می شد تا با توجه به افتادن آبها از آسیاب به جهت حذف استقلال از آسیا ، حجازی را برکنار و مربی مد نظر آنها را به استقلال بیاید ، تماسهایی که مربی مد نظر آنها در جریان بود. مربی ای که در پرچمدار بودن دستهای پشت پرده زبانزد خاص و عام است و بارها بازیکنان قدیمی استقلال و حتی سایر مربیان از رفتارهای وی سخن گفته اند .به هر حال ناصر حجازی که در گذشته بدلیل قدرتمند نشدن بعضیها در مسایل پشت پرده توانسته بود تا با استقلال نایب قهرمانی آسیا را بدست بیاورد در سال 86 بدلیل ضعف در زدوبندهای خارج اززمین فوتبال مجبور شد تا برغم محبوبیت و تشویق هواداران، از حضور در تیم استقلال کناره گیری نماید و به حال شرایط حاکم بر این تیم تاسف خورد.
ناصر حجازی در سالهای آخر بعنوان رییس کمیته فنی به استقلال آمد و با توجه به تجربیات سال 86 اجازه نداد تا بعضی ها حتی فکر نزدیک شدن به نیمکت استقلال را نمایند و در روزهای آخر نیز با گفتن " حاشیه سازان استقلال بدانند که حجازی هنوز زنده است " آب سردی ریخت بر پیکر بسیاری که بیماری حجازی را سرآغاز حملات خود به مظلومی می دیدند اما حجازی هنوز زنده بود و مرگ وی و محبوبیت بالای حجازی در میان مردم باعث شد تا پروسه بازگشتشان به استقلال به تعویق بیفتد.
اما امروز...دستهای پشت پرده بدنبال حاشیه سازی برای پرویز مظلومی است که تیمش مدعی فتح 2 جام می باشد و این اتفاق برای آنها خوشایند نیست.پرچمدار دستهای پشت پرده امید داشت تا با حذف استقلال از جام حذفی زودتر از زمان مورد انتظار به استقلال برگردد اما برتری قاطع مقابل پرسپولیس معادلات وی را برهم زد تا بدنبال فرصتی دیگر باشد . وی که ادعا میکرد به استقلال کاری ندارد ( همانطور که در زمان حجازی نیز چنین ادعاهایی می نمود اما در پشت پرده برای کنار گذاشته شدن اسطوره اش تلاش میکرد ) تنها شکست مظلومی مقابل پرسپولیس را بهترین فرصت برای آغاز حاشیه سازی های خود دانست و حتی با اظهارات کمدی خود در اینکه هواداران استقلال به چه دلیل به ورزشگاه نمی آیند ، برای لحظاتی همچون گذشته لبخند را بر روی لبان هواداران استقلال آورد . وی قبل تر نیز در شادی مردم با استفاده از واژه های کوچه بازاری نقش بسزایی را ایفا نموده بود اما لبخند اخیر مردم ، لبخندی تلخ بود.آخر رسیدن به نیمکت استقلال به قیمت زیر پا گذاشتن ارزشهاست ؟ .هوادار امروز به ورزشگاه نمی آید همانطور در سایر ورزشگاهها شرایط اینگونه است.حتی برای پرسپولیسی که بعد از 4 دربی مظلومی را شکست داده بود. بجای اظهارات بی پایه و اساس ، نگاهی به سرمای هوا داشته باشید تا بفهمید که چرا ورزشکاهها بخصوص در یکی 2 هفته اخیر خالی از تماشاگر است ضمن آنکه بیاد نداریم جز 2 بازی یکی در هفته پایانی لیگ و دیگری فینال جام حذفی که هر چند لقمه آماده دیگران را میل نمودید ، برای تیمتان جمعیتی میانگین بیشتر از 30 هزار نفر به ورزشگاه آمده باشد. شاید این ادعا که تماشاگران بسیاری برای تیمتان به ورزشگاه می آمد را باید در کنار آمار قهرمانیهای رویای شما دید که حساب کتاب ندارد!
شاید مظلومی در استقلال تنها باشد ، شاید کاریزمای لازم درجذب مخاطب را نداشته باشد اما اهل ریا نیست و دوستداران استقلال با درک این مهم کماکان حمایت خود را از وی دریغ نمی کنند ، دوستدارانی که در یکی از دیدارهای رفت استقلال با دیدن چهره بعضیها در اسکوربورد ورزشگاه ، یک صدا او را مورد انتقاد قرار دادند تا شیرینی پیروزی تیمش را برای وی تلخ نمایند و او را به تجدید نظر در رفتارش دعوت نمایند اما کماکان ...
موفقیت مظلومی ، موفقیت استقلال است و دوستداران استقلال به حرفهای عوام فریبانه خود خواهان تیم محبوبشان توجهی ندارند.هواداران ناصر حجازی نیز ازاستقلال پرویز مظلومی حمایت خواهند نمود . آنها دوست دارند همانطور که اسطوره باشگاهشان می خواست ، استقلال در دستان استقلالیها باشد ./ش

محمدعلي بازدید : 1969 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
فتح الله زاده : نمره مظلومی از بیست 19 است.
حاجی ‌آبی‌ها عادت ندارد پشت فردی را خالی کند. علی فتح‌اله‌زاده از برخی جریانات که از اول فصل تا به حال جهت تخریب استقلال به راه‌ افتاده به شدت ناراحت است اما همچنان با روحیه‌ای بالا از قهرمانی تیمش سخن به میان می‌آورد.

مصاحبه را از آنجایی شروع کنیم که برخی‌ها اعتقاد دارند استقلال وارد بحران شده...

واقعا برخی‌ها اظهارنظرهای جالبی می‌کنند. یک بازی به پرسپولیس باخته‌ایم این همه سر و صدا به پا کرده‌اند. آن هم در بازی که نه فینال بوده و نه آنها رقیب ما در راه قهرمانی. قبول دارم سه امتیاز حساسی را از دست دادیم اما همچنان مدعی اصلی قهرمانی لیگ هستیم. هفته‌ها صدر جدول بودیم مگر به ما جامی دادند؟ همه چیز آخر فصل مشخص خواهد شد وضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: «جوجه را آخر پاییز می‌شمارند.» از کل تیم خواسته‌ام باخت در داربی را فراموش و به ادامه راه فکر کنند تا با قهرمانی که به دست می‌آوریم علاوه بر خوشحال کردن هواداران جواب آنها را که چشم دیدن موفقیت استقلال را ندارند بدهیم. داربی هفتاد و چهارم و اتفاقات آن هر چه بود گذشت، درست مثل آن چهار داربی را که بردیم و همه آن را فراموش کردند.

 صحبت از حاشیه‌سازان و آنهایی که چشم دیدن موفقیت استقلال را ندارند به میان آمد. برخی‌ها که در این دو جهت حرکت می‌کنند خودی بوده و خود را سینه چاک استقلال می‌دانند.

این حاشیه‌سازی‌ها و آدمهایی که چشم دیدن موفقیت استقلال را ندارند از اول فصل تا همین حالا برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند. باید هواداران هوشیار باشند که برخی آقایان تنها هدفی که دارند این است که تمرکز استقلال را بر هم بزنند. نمی‌دانم برخی انتقادات بر چه مبنایی صورت می‌گیرد. برای پرسپولیسی‌ها همیشه احترام قائل بوده‌ام اما پرسپولیس رده هفتم جدول است اما از استقلال مدعی قهرمانی کم‌تر حاشیه دارد! متاسفانه برخی که ادعای دایه مهربان‌تر از مادر بودن را برای استقلال دارند می‌خواهند به این تیم با بیست میلیون هوادار ضربه بزنند. هواداران به ما کمک‌ کنند تا با قهرمانی به آنها جام را هدیه دهیم.

به نظر از اینگونه شیطنت‌ها ناراحت هستید.

باید ناراحت باشم اما همه ما امید به خدا داریم و همانطور که تا اینجای فصل موفق بودیم در ادامه بازی‌ها هم پرقدرت ظاهر خواهیم شد. خوشبختانه در جام حذفی همه رقیبان را شکست دادیم و در لیگ هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

 این برد باعث شده تا رویانیان در اکثر کانال‌ها دیده شود...

امیدوارم وعده‌ها و رویاهای رویانیان عملی شود. زیرا هم او را دوست دارم و هم پرسپولیس را تیمی بزرگ می‌دانم. آرزوی من این است که این تیم از شرایط ایده‌آلی برخوردار شود.

 چند وقتی است دیگر از کمپ استقلال خبری نیست. چه زمان کمپ پذیرای استقلال خواهد شد؟

همین حالا هم کمپ استقلال از هر نظر آماده است. دیدید که در چند نوبت هم تیم تمرینات خود را در کمپ برگزار کرد. جدا از این، فاز اول کمپ هم تکمیل شده است و بازی‌های پرسنلی هم آنجا برگزار می‌شود.

ما خیلی مظلوم هستیم کمپ را احداث کرده‌ایم هیچ فردی از آن صحبت نمی‌کند آن وقت به مسائلی که هنوز عملی نشده بها می‌دهند.

خیلی‌ها تلاش می‌کنند رابطه شما با مظلومی را خراب کنند. به هدف خود خواهند رسید؟

رابطه من با مظلومی خراب شدنی نیست زیرا مبنای دوستی و همکاری ما بر اساس صداقت است. کدام آدم عاقلی با مظلومی که فاتح چهار داربی بوده قطع همکاری می‌کند. نمره او از بیست عدد نوزده است و به شدت او را حمایت می‌کنم. برخی‌ها از مربیان خود که نمره آنها هفت است حمایت می‌کنند چه برسد به من که مظلومی را روی نیمکت استقلال دارم. باز هم می‌گویم رابطه ما خراب شدنی نیست.

 برای حضور در ریاست فدراسیون کاندیدا نخواهید شد؟

خیر وقتی کفاشیان کاندیدا شد من دیگر کنار کشیدم. اما برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کاندیدا خواهم شد.

 خبردار شدیم گزینه اصلی دولت سعیدلو است. درباره این انتخاب احتمالی چه اظهارنظری دارید؟

فعلا که به شکل رسمی اسمی از فرد خاصی آورده نشده است. هر زمان کاندیداها قطعی مشخص شدند مفصل صحبت خواهم کرد.

‌ به عنوان آخرین سئوال، استقلال مصدومان زیادی را به خود می‌بیند دلیل اصلی این اتفاق را چه می‌دانید؟

فشردگی بازی‌ها دلیل اصلی مصدومیت‌ها است. فرصت لازم را برای ریکاوری در اختیار نداریم و زمانی که سایر تیم‌ها استراحت می‌کردند هم ما سرگرم بازی‌های جام‌حذفی بودیم. به نظرم بازیکنان فرسوده شده‌اند.

محمدعلي بازدید : 1908 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
بحران در اصفهان قبل از بازی با استقلال
ذوب‌آهن جمعه در ورزشگاه آزادی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را مقابل استقلال برگزار می‌کند اما پیش از برگزاری این مسابقه، اوضاع در این باشگاه بسیار بحرانی به نظر می‌رسد

ذوب‌آهن جمعه در ورزشگاه آزادی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را مقابل استقلال برگزار می‌کند اما پیش از برگزاری این مسابقه، اوضاع در این باشگاه بسیار بحرانی به نظر می‌رسد. مدیران این باشگاه سعی کردند با دادن وعده به بازیکنان، جو را آرام کنند اما حتی چک‌های تضمینی نیز نتوانسته اوضاع در داخل ذوب‌آهن را سر و سامان دهد. در روزهای اخیر دو چک به بازیکنان این تیم داده شد که زمان پاس شدن آن‌ها 15 فروردین و روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال‌91 بود. خسرو ابراهیمی، مدیر‌عامل این باشگاه به خراسان می‌گوید: «بله، ما این چک‌ها را دادیم ولی بازیکنان هنوز آن‌ها را قبول نکرده‌اند. آن‌ها می‌گویند باید تاریخ نزدیک‌تر باشد.» رضایتی که البته بعید به نظر می‌رسد جلب شود. خبرها از داخل تیم ذوب‌آهن حکایت از آن دارد که بازیکنان راضی نیستند با وضعیت فعلی بسازند. حتی بین مدیران و برخی از مسئولان تیم نیز اختلافاتی به وجود آمده است. اوضاع ذوب‌آهن پیش از بازی استقلال بد به نظر می‌رسد. این تیم باید روز جمعه در ورزشگاه آزادی میهمان حریف تهرانی باشد. ابراهیمی می‌گوید: «اوضاع و احوال تیم ما که تعریفی ندارد ولی طبیعتا بازیکنان باید دید دیگری نسبت به این بازی داشته باشند. قرار است به آسیا برویم و از حیثیت خود دفاع کنیم. بچه‌های ما نشان دادند که در آزادی خوب بازی می‌کنند. جلوی پرسپولیس حتی می‌توانستیم در این ورزشگاه برنده باشیم. من فکر می‌کنم شانس زیادی برای بردن استقلال داریم.» آخرین خبرها از حل بحران ذوب‌آهن، حکایت از آن دارد که کارخانه وارد فرابورس شده. ابراهیمی می‌گوید: «البته یک بار این اتفاق افتاد ولی هیچ سهمی از کارخانه به فروش نرفت حالا قرار است برای بار دوم نیز عرضه شود که امیدواریم این بار دیگر به فروش برسد.»

محمدعلي بازدید : 241 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
قلعه نوعی :مربیگری را کنار می‌گذارم!
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم با استقلال که منجر به شکست تیم تبریزی شد گفت: هشت سال پیش گفتم دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد تا قلعه‌نویی موفق نشود و حالا ثابت شد که درست می گویم و برخی‌ها با من مشکل دارند.
امیرقلعه نویی پس از شکست 2 بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال در نشست خبری ضمن بیان این مطلب گفت: من هم مثل هواداران تراکتورسازی در دلم گریه می کنم. وقتی حق تو را علنا می خوردند دیگر کاری از دست شما برنمی آید.
وی ادامه داد: در این بازی ما موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. متاسفانه عملکرد داور همه چیز را تحت تاثیر قرارداده بود. صحنه ای که برای استقلال اعلام پنالتی کرد به هیچ عنوان پنالتی نبود. اگر یک کارشناس در فوتبال ایران بگوید که آن صحنه پنالتی بود به جان محمدم مربیگری را کنار می گذارم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد:حتی اگر یک در هزار هم بپذیریم که آن صحنه پنالتی بوده است به هیچ عنوان اخراج نداشت. من نمی دانم داور بر چه اساسی بازیکن ما را اخراج کرد. در حالی که چند دقیقه قبل از آن خطای روی احسان حاجی صفی گرفته نشد و دو پنالتی ما هم در این بازی گرفته نشد.
قلعه نویی که از شکست تیمش بسیار عصبانی بود در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حرف بزنیم ما را محروم می کنند و هر تصمیمی می خواهند می گیرند. متاسفانه بارها در باره امیرقلعه نویی سلیقه ای اعمال قانون شده است . فلان مربی می رود وسط زمین و هر کاری دلش می خواهد می کند اما کسی با او کاری ندارد. ولی اگر قلعه نویی از جایش تکان بخورد او را محروم می کنند. دیگر از این وضعیت خسته شده ام.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبری خاطرنشان کرد: 10 - 12 امتیاز تراکتورسازی به خاطر اشتباهات داوری از بین رفته است. 8 سال پیش گفتم دست هایی در کار است که نمی خواهند امیرقلعه نویی موفق شد. در برنامه هایی که 90 به آن پرداخت مشخص شد که من راست می گویم. الان هم می گویم که دست هایی در کار است که قلعه نویی در تراکتورسازی نتیجه نگیرد.
وی ادامه داد: در این بازی دو پنالتی ما را نگرفتند و در حالی که باید دو بازیکن استقلال از زمین اخراج می شدند بازیکن ما را به ناحق اخراج کرد. در این شرایط من باید چکار کنم. کاری از دستم برنمی آید. هر چه بگوییم می نشینند و علیه من اعمال سلیقه می کنند. دیگر حرف زدن هم فایده ای ندارد. اگر با قلعه نویی مشکل دارند چرا علیه ترکتورسازی جوسازی می کنند.
قلعه نویی ادامه داد: ما در دیدار برابر استقلال 20 دقیقه 9 نفره بازی کردیم با این حال موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. شما بروید ببینید استقلال در این بازی چند موقعیت گل داشت. اگر دروازه بان یک صحنه هم زمین خورده بود من فوتبال را کنار می گذارم. ولی اگر حرف بزنم کارم به جاهای دیگر کشیده می شود. بنابراین نمی توانم هر حرفی را بزنم.
وی افزود: بروید بررسی کنید ببینید ترکی چند بازی برای استقلال سوت زده است. ترکی دو سه هفته پیش داور بازی ما بود و الان هم دوباره آمد و این عملکرد را داشت. دیگر از این وضعیت خسته شده ام و از همین جا به آقای حسن زاده اعلام می کنم هر تصمیم می خواهد درباره من بگیرد.
امیرقلعه نویی که تاکید داشت در این بازی به بازیکنانش سفارش کرده هوای ساق پای بازیکنان استقلال را داشته باشند تا برای دیدار با پرسپولیس مشکلی نداشته باشند گفت: این پیروزی مبارک همه آنهایی باشند که دوست نداشتند تراکتورسازی برنده شود./ش
محمدعلي بازدید : 1905 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
آقای قلعه نویی چرا تعویض‌هایت را تا دقیقه 60 انجام دادی؟
بازی تراکتورسازی – استقلال جدا از نتیجه‌ای که برایش رقم خورد از نظر تاکتیکی نکات بسیاری را هم در خود جای داد

 بازی تراکتورسازی – استقلال جدا از نتیجه‌ای که برایش رقم خورد از نظر تاکتیکی نکات بسیاری را هم در خود جای داد. جدی‌ترین سوال را باید از امیر قلعه‌نویی پرسید چرا که سرمربی تراکتورسازی هر سه تعویض خود را تا دقیقه 60 انجام داد تا در ادامه بازی و در صورت مصدومیت یک بازیکن این فرصت را نداشته باشد تا او را از زمین بیرون بیاورد. همین تعویض‌های احساسی قلعه‌نویی کار دست تراکتورسازی داد. فرزاد آشوبی در دقیقه 80 مصدوم شد اما قلعه‌نویی که 3 تعویض تراکتورسازی را انجام داده بود نتوانست آشوبی را از زمین بیرون بکشد.
به همین خاطر فرزاد آشوبی فقط در زمین ایستاد تا نظاره‌گر تلاش هم‌تیمی‌هایش باشد.

محمدعلي بازدید : 2034 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
جایگاه واقعی تراکتور در لیگ هفتم است نه سوم !

دور برگشت لیگ یازدهم حرفه‌ای مثل شش هفته نخست دور رفت، با بردهای پیاپی تراکتورسازی پس از تساوی مقابل صبا دنبال می‌شد و همه چیز برای تبریزی‌ها خوشایند بود، تا اینکه این تیم برابر استقلال در زمین خودش متوقف شد و با اشتباهات داوری در شرایطی از صدر جدول دور شد که با این برد می توانست پس از مدت ها به صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند.
این بار اشتباهات داوری برای یک بار هم که شده به ضرر تراکتورسازی تمام شد، آن هم در یک مسابقه حساس و حیثیتی که نتیجه آن برای قلعه نوعی حائز اهمیت بود. با پیروزی برابر استقلال در حضور ۷۰ هزار تماشاگر پرشور تبریزی، تراکتوری ها می توانستند صدر جدول را برای خود کنند. اما این اتفاق رقم نخورد تا سرمربی تراکتور از دست های پشت پرده حرف بزند.

در میان چیزی که بیش از هر چیز ذهن انسان را به خود معطوف می کرد این بود که آیا تراکتورسازی زمانی که بارها و بارها از اشتباهات داوری سود برده آیا دستی پشت پرده بوده است ؟
در این گزارش  به مسابقاتی که تراکتورسازی در آن از داوری سود برده، اشاره ای داریم :

جایگاه واقعی تراکتور

در این چهار بازی که اشتباه داوری به نفع تراکتور رقم خورده، سه بازی با تساوی و یک بازی با برد حریف و باخت تراکتور، نتیجه واقعی مسابقات بوده است. با کم کردن این ۹ امتیاز از تیم تراکتورسازی  این تیم با ۳۳ امتیاز در جایگاه هفتمی قرار می‌گیرد که مطمئنا در این صورت و با هزینه بالایی که مسوولان تراکتورسازی برای این تیم کردند جایگاه مناسبی نیست . دست اندرکاران این تیم تبریزی نباید با توجه به این اتفاقات از دست‌های پشت پرده زیاد ناراحت باشند چون  تیمشان بیشترین بهره را از اشتباهات داوری برده است !

محمدعلي بازدید : 1849 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
آمار از برتری آبی‌ها بر اصفهانی‌ها حکایت می‌کند
آمار دیدارهای استقلال تهران و ذوب‌آهن در مدت ۱۲ سال گذشته حکایت از برتری آبی‌پوشان دارد.
 تیم‌های استقلال و ذوب آهن عصر جمعه (فردا) در شرایطی مسابقه پلی‌آف خود را برای ورود به پیکارهای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی ساعت ۱۷:15 انجام خواهند داد که از ابتدای قرن ۲۱ (از سال ۲۰۰۱) تاکنون ۲۳ مرتبه در رقابت‌های لیگ داخلی کشور با هم روبرو شده‌اند که سهم آبی‌های تهرانی ۱۰ پیروزی بوده و ذوبی‌ها در کارنامه خود ۶ برد را ثبت کرده‌اند.
دراین میان ۷ بازی نیز با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازات خاتمه یافته است.
*استقلال، برنده اولین و آخرین رویارویی با ذوب‌آهن
این آمار همچنین بیان می کند استقلالی‌ها در اولین و آخرین دیدار خود در قرن جاری پیروز میدان شدند و در سال ۲۰۰۰ و در شرایطی که در میهمانی ذوبی‌ها در اصفهان حضور یافتند، پیروزی ۲ بر صفر را کسب کردند. در آخرین بازی خود تا قبل از این رویارویی (جدال رفت لیگ برتر فصل جاری) با نتیجه‌ای مشابه پیروز شدند.
در این میان نکته جالب کسب برد در خانه حریف بوده است.
*۲۹ گل زده برای «آبی‌ها، ۱۹ گل برای ذوبی‌ها
در جریان ۲۳ بازی قرن جاری میان این دو حریف، استقلال توانسته ۲۹ مرتبه توپ را از خط دروازه حریف عبور دهد. براین اساس میانگین گل زده ۱.۲۶ در هر بازی با حریف را از خود به جای گذاشته است.
در نقطه مقابل ذوب‌آهن نیز در این مدت ۱۲ ساله قادر به زدن ۱۹ گل به رقیب تهرانی شده که میانگین گل زده آن ۰.۸ گل در هر بازی با آبی‌پوشان بوده است.
*تنها ۳ رویارویی بدون گل
آمار همچنین بیان‌گر این نکته است که از ۷ تساوی دو تیم، سه بازی بدون گل بوده است. این موضوع خود به زبانی دیگر عنوان می کند دو تیم عمدتا در رویارویی های قابل توجه خود، همواره در اندیشه گلزنی به حریف بوده و گلزنی به رقیب را در اولویت داشته اند.
فهرست ۲۳ رویارویی قرن جاری دو تیم به شرح زیر است:
۱۳/۱۲/۲۰۰۰: ذوب آهن صفر- استقلال تهران ۲
۱۴/۴/۲۰۰۱: استقلال تهران ۲- ذوب آهن یک
۲۷/۱۱/۲۰۰۱: ذوب آهن ۲- استقلال تهران یک
۱۵/۴/۲۰۰۲: استقلال تهران ۲- ذوب آهن ۲
۳/۱/۲۰۰۳: استقلال تهران صفر- ذوب آهن صفر
۲۰/۵/۲۰۰۳: ذوب آهن صفر- استقلال تهران ۳
۳۰/۹/۲۰۰۳: ذوب آهن ۲- استقلال تهران یک
۱۵/۱/۲۰۰۴: استقلال تهران یک – ذوب آهن صفر
۱۱/۱۱/۲۰۰۴: ذوب آهن ۳- استقلال تهران یک
۱۶ / ۱۲/ ۲۰۰۵: استقلال ۳- ذوب آهن صفر
۱۱/۳/۲۰۰۵: استقلال صفر- ذوب آهن صفر
۱۶/۴/۲۰۰۶: ذوب آهن یک – استقلال تهران یک
۹/۹/۲۰۰۶: استقلال تهران ۲- ذوب آهن یک
۲۶/۱/۲۰۰۷: ذوب آهن صفر- استقلال تهران صفر
۷/۱۲/۲۰۰۷: ذوب آهن صفر- استقلال تهران یک
۱۴/۵/۲۰۰۸: استقلال تهران یک - ذوب‌آهن ۲
۳۱/۱۰/۲۰۰۸: استقلال تهران ۲- ذوب آهن صفر
۴/۳/ ۲۰۰۹: ذوب آهن یک – استقلال یک
۲۷/۱۰/۲۰۰۹: ذوب آهن یک – استقلال تهران صفر
۱۹/۴/۲۰۱۰: استقلال تهران یک – ذوب‌آهن صفر
۵/۸/۲۰۱۰: ذوب آهن یک – استقلال یک
۲۳/۱۲/۲۰۱۰: استقلال تهران یک – ذوب آهن ۲
۲۲/۱۰/۲۰۱۱: ذوب‌آهن صفر- استقلال تهران ۲. /ش
محمدعلي بازدید : 3226 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت كاربران عزيز  سايت:

با توجه به مشكلاتي كه پيش رو داشتيم به حول قوه ي الهي همشون بر طرف شده و از همين امروز

شاهد اخبار جديد استقلال در اين سايت خواهيد بود

پس از شما خواستاريم كه نظرات و پيشنهادات و انتقادات خود را براي ما بنويسيد تا در اسرع وقت

 به ان ها رسيدگي شود

هر بخشي رو هم كه ميخواين تو اين سايت بزارم رو نير تو قسمت نظرات بگين تا بعد از 2 روز اون

بخش رو هم اضافه كنم.

با تشكر

راستي چند تا امكان جديد هم ميخوام بزارم

اوليش اينه كه هواشاسي هر روز رو ميزارم

دوميش . . ..

ديگه بماند.

 

           مديريت سايت

محمدعلي بازدید : 1196 پنجشنبه 05 آبان 1390 نظرات (0)

كانديد نسل جوان ستوده ي قهرمان

ستوده ي قهرمان

محبوب مردم زمان

راي ما ستوده ي قهرمان.

به كوري چشم احمد بهبهاني...

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
ای که بر وبلاگ من کردی گذر/ترسم بروی ، بدون اظهار نظر/من نگویم نظر خوب بده/نقد بر پایه ی اسلوب بده/ره نشانم بده بی عیب شود/یا از این صفحه به کل غیب شود/ استقلالي با غيرتي اگه هستي نظر بده در مورد نوشته هام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
  • جمعه 03 آبان 1392
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • چهارشنبه 26 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • شنبه 28 اسفند 1389
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • دوشنبه 2 اسفند 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • جمعه 21 آبان 1389
  • 31 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • دوشنبه 12 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • پنجشنبه 1 مهر 1389
  • چهارشنبه 31 شهريور 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • يکشنبه 28 شهريور 1389
  • شنبه 27 شهريور 1389
  • پنجشنبه 25 شهريور 1389
  • يکشنبه 21 شهريور 1389
  • سه شنبه 16 شهريور 1389
  • چهارشنبه 10 شهريور 1389
  • سه شنبه 9 شهريور 1389
  • 9 شهريور 1389
  • جمعه 5 شهريور 1389
  • يکشنبه 24 مرداد 1389
  • شنبه 23 مرداد 1389
  • جمعه 22 مرداد 1389
  • 21 مرداد 1389
  • پنجشنبه 21 مرداد 1389
  • سه شنبه 19 مرداد 1389
  • دوشنبه 18 مرداد 1389
  • يکشنبه 17 مرداد 1389
  • شنبه 16 مرداد 1389
  • جمعه 15 مرداد 1389
  • 11 اسفند 1389
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    به نظر شما قهرمان لیگ برتر چه تیمی خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 391
  • کل نظرات : 138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 253
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 759
  • بازدید سال : 8,174
  • بازدید کلی : 1,789,666
  • جديدترين كاربران